آرایشگاه رنگ مو: آموزش رنگ کردن نوک مو در خانه


آموزش صحیح روشن کردن نوک موی سر

آرایشگاه رنگ مو: آموزش رنگ کردن نوک مو در خانه

در این مقاله برای شما آموزش رنگ کردن نوک مو در خانه را داریم، این یک روش برای بالا بردن زیبایی و جذابیت مو های شما است. این مقاله توسط آرایشگاه رنگ مو و مرکز تخصصی رنگ مو در غرب تهران شهرک غرب و سعادت آباد تهیه شده است. آرامیس مد.

چگونه نوک موهایمان را رنگ کنیم؟

مراحل:

  • انتخاب محصول دلخواه
  • آماده سازی مو و محیط کار
  • رنگ زدن نوک مو ها

بخش اول: انتخاب محصول دلخواه

رنگ کردن نوک مو در خانه

رنگ کردن نوک مو در خانه

۱- رنگی که به شما می آید را مشخص کنید:

قبل از این که  رنگ کردن نوک مو را شروع کنید، بهتر است ابتدا کمی به خودتان وقت بدهید تا متوجه شوید که چه رنگی به شما می آید. درباره محصولات و رنگ های مختلف در اینترنت تحقیق کنید و رنگی که مناسب شما است را انتخاب کنید. بسته به راهی که انتخاب می کنید، نتیجه شما ممکن است دائمی باشد، پس حواستان باشد که چه روشی را انتخاب می کنید.

  • برای انتخاب رنگ مناسب می توانید از رنگ چشم هایتان الهام بگیرید و یا رنگی که به پوستتان بیاید را انتخاب کنید.
  • اگر رنگی است که همیشه آن را دوست داشته اید اما خیلی متناسب پوست شما نیست. رنگ کردن نوک موها روش خوبی است که هم همه ی مو هایتان را رنگ نکرده باشید و هم از رنگ مورد علاقه تان لذت ببرید. فقط حواستان باشد که نوک مو ها را رنگ کنید و خیلی بالاتر از نوک مو ها نروید.

 

آموزش رنگ کردن نوک مو در خانه

آموزش رنگ کردن نوک مو در خانه

۲- یک روشن کننده یا سفید کننده تهیه کنید:

اگر مو هایتان تیره است و می خواهید برای رنگ کردن نوک مو را روشن باشد، این مرحله ضروری است. چون باید قبل از رنگ کردن از دکلره استفاده کنید تا به نتیجه ی مطلوب برسید. و البته این کار باعث می شود فرایند رنگ کردن مو هایتان کمی طولانی تر شود. اگر رنگ طبیعی مو هایتان روشن است، و یا خیلی برایتان مهم نیست می توانید این مرحله را رد کنید و از انجام آن صرف نظر کنید.

  • رنگ مو، روی رنگ طبیعی مو ها قرار می گیرد. برای مثال، اگر رنگ صورتی را روی موی بلوند خیلی روشن بزنیم، رنگ مو ها صورتی می شود. ولی اگر همین رنگ روی یک موی تیره قرار گیرد، نتیجه رنگ تیره تری می شود.
آموزش صحیح روشن کردن موی سر

آموزش صحیح روشن کردن موی سر

۳- رنگ مو را انتخاب کنید:

شما می توانید رنگ کردن نوک مو از رنگ های متفاوت و خاص را در اینترنت ببینید، و رنگ های معمول تر را می توانید در فروشگاه های لوازم آرایشی و داروخانه ها پیدا کنید.همچنین می توانید مقالاتی که در اینترنت یا مجلات هستند را مطالعه کنید و از تجربه ی دیگران بهره ببرید و ببینید که ترکیب رنگ ها باهم چه جلوه ای می دهد.

  • بیشتر از مقداری که فکر می کنید نیاز دارید رنگ تهیه کنید. این کار بهتر از این است که هنگام کار رنگتان تمام شود و نصف موهایتان بدون رنگ بماند.
  • تعدادی دستکش هم تهیه کنید. رنگ مو انگشتانتان را رنگی خواهد کرد، پس بهتر است در حین کار آن ها را پوشانده باشید.

بخش دوم: آماده سازی مو و محیط کار

آموزش رنگ کردن نوک مو در خانه

آموزش رنگ کردن نوک مو در خانه

۱- یک لباس قدیمی به تن کنید:

برای این که هنگام رنگ کردن نوک مو راحت ترین حالت را داشته باشید، باید مو هایتان را رو به پایین نگه دارید تا به راحتی و دقیق ببینید که رنگ را به کجا می زنید. این به این معنی است که رنگ دقیقا روی لباسی که پوشیدید قرار می گیرد پس مطمئن شوید لباسی که پوشیده اید قدیمی است و اگر کثیف و رنگی شود مهم نیست. اگر پیش بند آرایش گری دارید می توانید از آن هم برای پوشاندن بالا تنه استفاده کنید. گردنتان را با یک حوله قدیمی بپوشانید که تا حد ممکن گردنتان رنگی نشود.

رنگ کردن نوک مو در خانه

رنگ کردن نوک مو در خانه

۲- مواد مورد نیاز را آماده کنید:

بهترین و راحت ترین حالت برای رنگ کردن نوک مو این است که نوک مو هایتان را در حمام رنگ کنید، چون هر چه که نیاز دارید در حمام هست. مثل روشویی، آب و آینه. شاید بخواهید روشویی را بپوشانید تا لکه رنگ روی آن نریزد. بخصوص اگر رنگ آن روشن است.

راهنمای قدم به قدم رنگ کردن نوک مو

راهنمای قدم به قدم رنگ کردن نوک مو

۳- مشخص کنید که کجا را قرار است رنگ کنید

 

برای مشخص کردن قسمت و ادامه آموزش اینجا کلیک کنید

 

مرجع:

http://aramismode.com/آموزش-رنگ-نوک-مو-خانه/

 

 



آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:

برای دیدن نظرات بیشتر این پست روی شماره صفحه مورد نظر در زیر کلیک کنید:

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .

شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: